PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID 19 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA PARA O CURSO 2020-2021
RESOLUCIÓN CONXUNTA DAS CONSELLERÍAS DE EDUCACIÓN, UNIVERSIDADE E FORMACIÓN PROFESIONAL E DE SANIDADE POLA QUE SE APROBA O PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID-19 PARA O INICIO DO DESENVOLVEMENTO DA ACTIVIDADE LECTIVA NO CURSO ACADÉMICO 2020/2021 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA.
Descargar o documento pulsando na imaxen
O presente protocolo ten por obxecto crear contornas escolares saudables e seguras mediante o establecemento das medidas preventivas, colectivas e individuais, que deben adoptarse no inicio do desenvolvemento do curso escolar 2020/2021, tanto polo persoal docente e non docente como polo alumnado e as súas familias, co obxectivo de protexer e previr no máximo posible o risco de contaxio por COVID-19. Inclúe as medidas de detección precoz dos casos e a súa xestión axeitada. O documento é de aplicación aos centros públicos de ensino non universitario e, adaptado ás súas peculiaridades, aos centros privados concertados que imparten ensinanzas non universitarias.
O conxunto de medidas incluídas no presente protocolo foron examinadas polas autoridades sanitarias autonómicas, porén son obxecto de revisión continua en función da evolución do risco sanitario e das decisións que adopten as autoridades sanitarias autonómicas e estatais. Estas medidas iranse actualizando cando sexa necesario, se os cambios na situación epidemiolóxica así o requiren.
PLAN DE REACTIVACIÓN NO ÁMBITO INFANTO
XUVENIL EN RELACIÓN COA INFECCIÓN POLO
VIRUS SARS - COV2
LIÑAS DE ACTUACIÓN NO ÁMBITO EDUCATIVO
Vixilancia da infección polo SARS-CoV-2
Prevención da infección polo SARS-CoV-2
Control da infección polo SARS-CoV-2
ESTABLECEMENTO DAS FASES DA REACTIVACIÓN NO ÁMBITO EDUCATIVO
Fase 1 (Adecuación dos espazos)
Fase 2 (Formación de pequenos grupos)
Fase 3 (Reforzo das medidas aprendidas en pequenos grupos)
Fase 4 (Fase de reactivación)
Descargar o documento pulsando na imaxen
Comentarios
Publicar un comentario